Śledzenie przesyłki

Nie możesz się doczekać, aż zamówienie do Ciebie dotrze? My też! 💚

Zamówione i spersonalizowane przez Ciebie produkty przygotowujemy pod Twoje zamówienie. Dlatego zazwyczaj kurier zapuka do Ciebie w ciągu 4-5 dni od dnia złożenia zamówienia (chyba, że zamawiałeś za granicę to wtedy 6-7 dni).

Jak możesz śledzić swoją przesyłkę?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z informacją o jego wysyłce. Wiadomość będzie zatytułowana "Przesyłka z zamówienia FF9999 jest w drodze", gdzie FF9999 to przykładowy numer zamówienia. Znajdziesz w niej link do śledzenia Twojej przesyłki na stronie przewoźnika, który realizuje zlecenie. 📧

Co dalej?

Po kliknięciu w link przeniesiesz się na stronę, gdzie dowiesz się, jaki jest status Twojej przesyłki. Tam znajdziesz szczegółowe informacje o jej lokalizacji i przewidywanym czasie dostawy. 🚚

Ważne!

📦 Często bywa tak, że wysyłamy produkty nie z jednego, lecz z dwóch miejsc. Dlatego nie zdziw się, jeśli otrzymasz dwie przesyłki (albo i więcej). Zależy nam na tym, aby produkty były tworzone i dostarczane jak najszybciej, dlatego w ten sposób zautomatyzowaliśmy proces produkcji i logistyki.

Powiadomienia od kuriera

📧 Dodatkowo, zazwyczaj kurierzy przesyłają także maila, gdy przesyłka zostanie do Ciebie nadana. 📱 Często powiadamiają również SMS-em o tym, że przesyłka została wydana do doręczenia i dotrze do Ciebie danego dnia.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące śledzenia przesyłki, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. Jesteśmy tutaj, aby pomóc! 💛

Pssst! A pamiętasz o naszej gwarancji?

🚚 Dostawa na czas lub zwrot pieniędzy

Wiemy, jak ważne jest, aby zamówienie dotarło na czas. Jeśli nie otrzymasz go zgodnie z obiecanym terminem, zwrócimy Ci 100% jego wartości.